tisdag 25 november 2008

Hej
I dag vaknade jag tidig. Var alldeles täppt i näsan. Tittade på en blogg, där Anna som hon heter hade tagit vara på lite syltburkar och lagt flingsalt i med ett värmeljus och lite lingonris om jätte söta.
Funderade lite och började pensla på ägg på brukarna och rullade dem i socker. Virade en kanelstång runt ett ljus. Och en videkvist runt ett annat. Hade även en tråd med vita hjärtan som jag band runt ett ljus. Ställde sedan alla burkarna på en silvrig bricka. Synd att jag inte hade lingonris men snön ligger djup så det blir marigt att hitta. Får duga så här så länge. Jag tycker de blev fina. Och så enkelt det var.

Ska i dag ta fram ett gammalt tråg och göra en adventslåda i den hade jag tänkt. Och så måste jag måla en andra strykning på min spegel byrå.

Ha en härlig dag.

:) Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...