söndag 30 november 2008

Hej, söndag kväll och jag är mycket trött!
Som ni ser har jag gjort några små julgrupper, Det är så kul att pyssla med växter. Hade jag fått gjort om mitt liv hade jag nog velat bli trädgårdsmästare, eller något där man får sätta fingrarna i jorden. Var och gratulerade min Mamma som fyller år i morgon. Vi var till kyrkan och lyssnade på ett jätte vackert advents arrangemang med körer och solo sångare. Lite synd att de bara sjunger och spelar nya julsånger, som en annan inte känner igen. Men det var vackert ändå.

Kram Helen

1 kommentar:

smultrongården sa...

Hej!

Vad kul att du ska öppna affär! Kom gärna hit om du kan få lite inspiration. Trevligt om vi kan hjälpa till med det.
Här är full rulle med härlig julstämning och ännu härligare julsugna kunder.
Ha det gott! Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...