tisdag 2 december 2008

Hej!
Vilken dag! mörkt hela dagen, först regnar det och nu runt 16.00 tiden snöar det. Var tvungen att gå en lång promenad med mina hundar i dag, de var så otåliga, jag var nog ute en timme och gick, var dy blöt när jag kom hem. En snabb dusch och sedan in till staden. Skulle i dag hämta mina ljusstakar på Edvins Corner, En butik som jag besöker så ofta jag hinner. Kan varmt rekommendera en stund där. Här är deras hemsida: http://www.edvinscorner.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=startsida
De hade dukat ett så vackert bord och de hade sex ljusstakar där på som jag ville ha. Så när jag var inne där för några dagar sedan, Sa de att jag fick ta dem då de skulle duka om nytt. Men nu är de mina plus en massa annat. Visar lite bilder från butiken Edvins Corner och på vad jag köpte. Jag var även till Eriks hjälpen och fyndade får visa det i morgon. Kom på att jag inte ätit något sedan frukost, inte konstigt att jag känner mig seg i huvudet. Så här blir det när man har ett intresse man glömmer tid och rum. Fast visst är det ganska härligt också.
Kram alla rara vänner och bloggare.
:) Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...