onsdag 3 december 2008

Solen så härligt!




YES! I dag såg jag solen i närmare tre timmar. Skyndade mig ut och fotograferade, nu när det äntligen var lite ljust. Det är ju hopplöst att ta bra bilder inne när det är mörkt hela dagen. Tänk vad mycket bättre man mår, bara man ser den där solen. Blev en härlig runda med hundarna, även de verkade livligare och trivas bättre med tillvaron. I dag var jag bara tvungen att jobba med bokföringsarbete och momsredovisningar mm. Jag skjuter bara upp det. Vill bara hålla på att blogga och pyssla. Man blir ju nästan lite besatt av det! Jag tog lite bilder på mina fynd från Erikshjälpen, som jag gjorde igår. Tog även lite kvällsbilder nu när ljusslingor och granen är tänd, Fast det blir inte bra på kort. Men vad då! det får duga.
Veckans ordspråk lyder så här: Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: Jag önskar att jag hade"Jag är glad att jag gjorde"?
Kram och tack för era gulliga kommentarer
Helen :)


3 kommentarer:

Signes Vind sa...

Vilket vackert hem o fina hundar du har. Tavlan på hundarna i tidigare inlägg är otrligt fin.
Ska genast knycka idén med en burk som julgransfot - så i senaste Lantliv att de satt en emaljhink som fot - också bra tips.
Må så gott / Lotta på Signes vind

Annika sa...

God förmiddag.
Vilka vackra och stämningsfulla bilder du bjuder på och vilka vackra fynd...inte illa. Skönt att få se solen. Har inte sett till den på över en vecka..,Det hänger som ett tungt lock över Skellefteå..... men nu reser jag ner till Stockholm vår väll se om jag har bättre tur där med solen....
Ha en bra helg.
Kram Annika

Maud sa...

Jättetrevlig blogg underbara bilder..... Jag kommer att titta in hos dej ofta!
Kram Maud

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...