söndag 3 januari 2010

Nytt år, Nya möjligheter!


Visst är det härligt med ett nytt år! Vi kan vända blad, och liksom börja om igen.
Jag önskar att det för alla kommer att bli tron, hoppets och kärlekens år.

Nu tycker jag det är som vackrast ute, med gnistrande snö och solsken. Vi får passa på och njuta av det underbara vädret, som verkar hålla i sig. Jag var ute och fotograferade lite vinterbilder ifrån vår trädgård. Det blev några inifrån också.

Jag älskar statyer och byst i alla storlekar och varianter, som ni ser en del utav på bilderna! Vi har beställt en hel del byst och statyer i vitt och grått som kommer hem till butiken. Melmellis vår kollektion skall vara jätte fin, med mycket kvinnligt, lekfullt och lite mer färger och mönster. Det låter väl spännande!

Mycket nya idéer hoppas vi kunna förverkliga i butiken detta år.

Vi fortsätter i helgen nu med 50% på alla julartiklar. Nersatta priser på utvalda kläder, smycken och svenskt mathantverk.

Öppettiderna förblir som tidigare.

Torsdagar 11.00 - 19.00
Fredagar 11.00 - 19.00
Lördagar 10.00 - 16.00
Söndagar 12.00 - 17.00

Varmt välkomna till oss på landet!

Kram Helen
















5 kommentarer:

Viola sa...

Underbara vinterbilder från din vackra gård..nu har man kommit en bit in på nya året, så skönt tycker jag..känns redan att ljuset är på väg tillbaka, men hiskeligt kallt det är det...och kallare ska det tydligen bli i veckan..ordet lagom existerar visst inte denna vinter..men nu ska man prövas som nybliven landsbo...:)ha nu en bra start i butiken och vi ses ju snart...KRAM

Maud sa...

God fortsättning...vilka vackra bilder från Östergården...
Ha det bäst!
Kram Maud

Anna sa...

Åh vad fint ni har gjort! Jag driver själv en klädbuik och de är allid så rolig at få ideer från andra.Lycka till många hälsningar
Anna! canelli.anna@elia.com

Jenny Oak Fae sa...

Men himmel så vackra bilder!!!

: )

Jag har en liknande staty som den på översta bilden, de 3 gracerna, gillar den väldigt mycket!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Vilka vackra bilder ! Det är så roligt att gå omkring och titta i Er affär också. Har rekommenderat vänner att åka ut och titta också. De kommer inte att bli besvikna !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...