torsdag 22 april 2010

Vaknade idag till sol! Tänk vad livet känns mycket bättre, när solen strålar in genom fönstret när man vaknar.

Igår var jag och Erika på teater och såg liket som visste för mycket, det var en gedigen rollista. Med bla. Regina Lund, Carin Lidbom, Göran Gillinger, Fredrik Hallgren, Lasse Brandeby, Linus Wahlgren, Anna Ulrika Ericsson, Malin Larsson, Johannes Brost, Nicke Wagemyr. Vi skrattade hjärtligt hela kvällen till denna tokiga fars. Det var Nordea bank som bjöd in sina kunder.

Idag plockar vi upp mer kläder ifrån Melmelli, Bla. byxor i armegrönt de är så tuffa till blusarna. Fler underklänningar har också kommit från Melmelli. Ljuvliga gardiner och tunikor i spets från Pijazz. Vi hoppas kunna fotografera lite utav det idag.

Erika har bakat schweizernötkaka till vårt lilla kafé.

Med detta önskar vi er hjärtligt välkomna till oss!

Erika och Helen

Klänningar ifrån MelmelliVita klänningar och tunikor ifrån Pijazz


Tunikor från Melmelli
Vi har fått in ytligare utav dessa vackra tunikor i vitt!
Vackra tunikor här i en kort modell från Melmelli.
Här ser vi den gröna byxan från Melmelli.
Elin skjortan här i lång modell finns även i kort modell.
Finns helt i vitt och även med vitt och mörkblå broderier.
Vi har fått in fler av de ljuvliga klänningarna ifrån Ester Eleonora!

3 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Jag ska kika lite på kläderna när jag kommer. Nu längtar jag efter värmen så man kan sitta ute eller hålla på i trädgården och bara ha det skönt och slippa huttra. Men den är väl på väg. Vi kanske får en kanonsommar. Idag är jag ledig, så jag tog lite sovmorgon sen ska jag väl försöka göra lite nytta här hemma. Ha en bra dag!
Kram Anette

Lavendeldockan sa...

Hej vännen.
Vad underbart och få gå på teater och bara ha det trevligt.
Underbara kläder du visar men nu längtar vi tills man kan börja använda dessa små raringar fniss.
Ha en fortsatt underbar dag
många kramar från erica

Roses & Angels sa...

Vilka ljuvliga kläder :-)! WOW. Solen är alltså där? Här lyser den med sin frånvaro. Hoppas ni hade det trevligt på teatern! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...