tisdag 6 juli 2010

Nya varor och fortsatt sommar rea!!!

Hej Allihop i sommar värmen!

Nu tänkte jag göra mitt första EGNA inlägg (Erika heter jag och är Helens dotter, jag tror många av er har sett mig i butiken). Det är så att min kära mor tänkte ta några dagars semester! Vilket jag tycker att hon är välförtjänt av! Så jag kommer att ha hand om ruljansen med vovvar, blommor, butik, pappersarbete och allt...men det blir säkert roligt:)

Idag har vi fått hem varor från vårat relativt nya märke Dommo by Gawor som har blivit väldigt populärt! Det är redan många som har ringt och vill att vi ska lägga undan varor till dem!

Detta är en vit fönsterspalje, med slingrande stjälkar på.

En liten gullig lyckta, utformat som ett hus med många små roliga detaljer!

Dessa pampiga ljussakar i chabby chick stil!


Änglavinglar på fot, finns i två olika färger (vit och grå/brun)


Dubbelvinge på fot! En av mina personliga favoriter!
Vi kommer även att få in mer varor i veckan, bland annat från Ib Laursen och kläderna från Sussili, som jag vet många har gått och väntat på!!!
För alla er som är Melmelli älskare har vi satt ned alla dessa kläder med 50%, så passa på! Det som är populärast går först, som ni vet!!!
Kramar Erika

1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, dom har mycket fint! Såg ju det på mässan i vintras...
Kul att ni säljer av dom.
Det går säkert bra för dig i butiken och hälsa så gott till lilla mamma och hoppas att hon njuter av lite ledighet!
Kram
Marie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...