fredag 20 augusti 2010

Östergårdens Klädkammare!

Hej på Er!

Nu har vi startat en klädblogg! Det är så många som har velat beställa kläder och få dem hemsickade, nu är det möjligt. Tillsvidare gör vi så här, men i framtiden kanske det blir en webshop... vem vet.

Just nu har vi ju REA på alla kvarvarande kläder från Melmelli. Dessa har vi lagt ut på Östergårdens klädkammare. Här kommer vi hela tiden att uppdatera bilder på kläder vi har till försäljning i butiken. Vi kommer här också att presentera de olika klädmärkena.

Det blir Erika som fortsättningsvis kommer att sköta Östergårdens klädkammare. Ni känner säkert igen henne från butiken.

Välkomna att titta in (klicka på bilden här på högersidan)

Här har ni Erika:)

6 kommentarer:

Maud sa...

Vilken bra ide med klädbloggen!
Storlekar som finns kvar... kanske är svårt att uppdatera...man får väl ringa helt enkelt... annars kanske en webbutik är på gång???
Roligt att det utveckals mer oc mer...
Ha det bäst!
Kram Maud

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Jag tittade på det tidigare inlägget så mycket fint som vanligt och skicklig fotograf.
Ha en skön helg!
Kram Anette

designofluna sa...

Hej! Vilken Snygg klänning! Jag tänkte passa på att meddela att jag har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

marita blücher sa...

Hej Helen,
Tack för din rara hälsning hos mig. Vilken toppenidé med en "klädkammare" - kommer garanterat att bli en succé ! Oj, vilken hektisk höst ni går tillmötes, men jag kan ju inte annat än att hålla med dig - hellre för mycket att göra än för lite. Kommer ni till Skåne i höst kan ni väl titta inom så bjuder vi på lite fika.
Ha det så bra och var rädda om er.
Kram/Marita

CL.O.T sa...

Kul att du tar in kläder för "fullvuxna".Är det ett danskt företag? Kram, Monika

Lavendeldockan sa...

hej vännen.
Jättekul med en klädblogg =D
Jag saknar dock lite priser på kläderna som info.
Jo jag undrar om du har ester elonoras Scarf gräddvit med blommor, brun volang, spetskant hemma?
I sådana fall vad tar du för den?
kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...