fredag 19 november 2010

Bilder i och utanför butiken!

God kväll i stugorna!
Här sitter jag vid midnatt, min vana trogen. Går liksom inte att sova förrän jag suttit här vid datorn en stund. Förkylningen börjar avta och jag känner mig inte lika risig längre. Fast det blir nog en cocillana kur innan jag lägger mig. Då hostar jag i alla fall inte.

I kväll kom det lite snö här, kallare har det också blivit. Få se om det är ett vitt landskap man vaknar till imorgon.

Har fotograferat lite i och utanför butiken i kväll!

Sov gott alla nattugglor!

Kram Helen







1 kommentar:

Lavendeldockan sa...

hej min vän.
Å vilka fina bilder du visar, en massa ha begär dyker upp hihi, ett besökt ill butik snart är ett måste!
hoppas du mår bättre nu!
kram erica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...