lördag 4 december 2010

I morgon är det glögg fest!

God kväll!
Ja i morgon har vi glöggfest i butiken!
Vi kommer att bjuda alla kunder på glögg med en massa smått och gott till, mingel buffé med smak av både sött och salt ( det skall det ju vara till glöggen).
Vad säger ni om 50% på alla kläder från Melmelli, SussiLi, Zele collektion samt Ester Elenora.

20% på alla smycken både ifrån Lotta Djossou, Våga och Baglady.
20% på tvålar och ljus ifrån Klockargården.

OBS! DESSA ERBJUDANDEN GÄLLER BARA DENNA DAGEN, SÖNDAG 5/12

Det kommer att finnas ett lotteri med fina priser från butiken. Hela butiken är full med tända ljus en sprakande brasa och julmusik.
Glöm inte att även besöka Värings julmarknad imorgon, jag vet hur mycket alla jobbar ideellt med detta varje år för att skapa traditioner och hålla byggden levande. Så gå dit och ha en trevlig eftermiddag det börjar kl 14,30 till 18,00

Idag var jag på julmarknad i Karlsborg, oj vad mycket folk där var. Kunde inte låta bli att köpa med mig en julbock i gran hem. Den står nu utanför butiken och hälsar kunderna välkomna.

Hela eftermiddagen har gått till att laga små rätter till buffén i morgon. Nu håller vi tummarna att det inte blir snöstorm igen. Fast vi plogar utanför på gården så fort det snöar, och väg 200 plogas ju hela tiden, så jag hoppas det inte blir problem.
Vilken vacker vinterdag vi hade idag, som ett sagolandskap, när jag ser detta vackra landskap i vitt tänker jag alltid på boken Olles skidfärd som var min favorit när jag var liten.
Visar här nedanför lite bilder på det som vi har RABATTER PÅ I MORGON!









Det är inte lätt att hinna med att pyssla hemma i sitt eget hus, men jag lyckades få till lite idag på min köksbänk. Här nedanför ser ni min lilla köksgran med tyghjärtan i så klart.
Här är min adventsljusstake. Fast jag får fira andra advent två gånger som ni ser. Varor som det är något fel på hamnar ofta hemma hos mig. Det duger åt mig (blink)
I sovrummet har denna ljuvliga adventsljusstake hamnat. Jag bara älskar dessa rosetta ljusstakar. De är vackra både inifrån och utifrån. Vi säljer dem i butiken en hundra lapp under ordinarie pris.
Nu skall jag ner och se om knäcken kokat färdigt, Hoppas vi ses imorgon!
Kram Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...