måndag 17 januari 2011

Teknik!

Har suttit och varit galen på datorn ikväll! Tänk att allt skall krångla på en gång,
telefonen är stendöd i huset och internet fungerar en liten stund då och då.


Jag gav upp och satte mig vid TVn som faktiskt funkar och tittar på idrottsgalan,
där sitter hur många idrottsmän som helst och ger aldrig upp, då undrar jag varför jag inte har fått denna egenskap, i alla fall inte då det gäller tekniska fenomen, eller så har man helt enkelt inte tålamod eller kunskap. Då det gäller annat ger jag inte upp så lätt men så fort det handlar om teknik då är det kört, jag blir så himla ilsken, det skall ju bara funka... det är precis samma med bilen den ska bara funka, snacka om frustration!



Men just nu funkar det, bäst att göra ett inlägg!


Idag har jag och Erika fotograferat Brantings kläder, för att lägga in i vår webbshop som snart är klar, kul att kunna visa lite utav bilderna här på bloggen.

Idag kom även jätte söta kort ifrån ChristaRoses & Angels http://rosesandangels.blogspot.com/ titta in där får ni se så mycket fint hon gör.





De här söta korten och många fler finns nu i butiken.




Här nedanför visar vi lite utav alla Brantings kläder som har kommit. Klicka på bilderna så ser du kläderna bättre i närbild.

Klänningen Bianca Li finns i grön som här nedan samt i färgerna korall och vit.

Klänningen Alva finn i off white, gråbrun och rosa

Tunikan Vera finns i grön, rosa och vit.

Blusen Amie finns i vit, rosa, och gråbrun.

Tunikan Zelda finns i svart och gråbrun


Tunikan New Fanni i svart och grön


Klänningen Belinda finns i gult och korall

Jackan Sofi i gråbrun och vit

Jackan Temida i brun härlig fleece.

Även en liten kortare modell i brun fleece finns även i rosa.


Kjolen Mia De med stretch upptill, här i gråbrun finns även i vitt.

Byxan freja här i vitt och gråbrun.

Här har vi en häftig utstickare, byxan Peggy i champagne färg

Sedan finns det förstås lite sjalar i från Branting i korall, vit, rosa, och gråbrun




Det var allt för ikväll mina vänner! I morgon hoppas vi hinna med att packa upp fler klädmärken för fotografering

Förresten jag glömde ju nästan bort att berätta att jag har haft lite dåligt samvete, detta på grund utav våra gamla lönnar, nu finns de inte mer, de var säkert 150 år gamla. Vi var tvungna att ta ner dem för de hade börjat att mörkna och det skulle inte varit kul att få dem över huset. Vår blivande svärson Martin hjälpte oss att fixa detta, spännande var det att se på hur han plockade ner träden gren för gren, fast lite ont i magen hade jag allt, när man tänker på att de stått så länge och vuxit, men nu är det för sent att ångra sig.
här sågar och plockar Martin ner den ena lönnen med sin 27 meter långa arm.
Sov gott!
Kram/Helen

2 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Å du har fått korten! Du tyckte om dom? så roligt. Tack för reklamen vännen, så glad jag blir. Härliga kläder som vanligt. Älskar det du visar. Underbara romantiska kläder vill jag ha massor av till våren. Hoppas korten säljer bra i butiken nu. KRAM

Roses & Angels sa...

LÅNAR din header om det är ok och gör lite reklam för dig från min sida KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...