tisdag 29 mars 2011

Masai kväll

Hej på Er!



I kväll har vi varit och gratulerat ett barnbarn, tillsammans gräddade vi våfflor med gräddfil, rödlök och rom, det är fantastiskt gott. När vi kom hem sent omsider var det elavbrott igen, vet inte vilken gång i ordningen, iskallt i hela huset. Nu är jag rejält trött på Fortum! Tänker skriva ett nytt mail och göra en reklamation.


Vi hade ett glatt gäng bussresenärer idag 55 stycken var de och kom ifrån Mölndal. Vårt fika gillade de skarpt.


I morgon den 30/3 har vi vår tredje modekväll kl 18,30. Den rara säljaren på Masai Wiebke Theimann kommer hit och hjälper till med att visa och berätta mer om Masai. Alla som har anmält sig önskar vi hjärtligt välkomna.


Det var ju bra att det kom mer kläder just idag från Masai, här visar vi några nya styls!




Måste bara visa lite fler bilder ifrån vår Danmarksresa! De är ifrån Honing og Flora. Jag har fortfarande svårt att släppa alla vackra intryck ifrån resan.


Idag kom det en hel kartong med ur snygga smycken ifrån "Baglady" stora ringar, halsband, armband och örhängen, även ett par olika sorters solbrillor.


.

Nu är det till att krypa i säng, en lång dag med mycket arbete väntar imorgon!


Sov gott mina rara vänner!


Kram Helen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för senast..kul att kika runt lite...va mycket fina smycken du hade på bloggen...kramar Veronica

VACKRA hem och interiör sa...

Hej, och tack detsamma! Det var jättetrevligt att träffa dig och din dotter! Jag kan nästan inte se mig mätt på alla foton från resan, jag ser också nu att vi fotograferat nästan identiska saker... Ser att ni haft väldigt mycket att göra sedan ni kom hem. Och att in har en helt underbar butik. Här har vi också haft fullt upp med uppackning och nu känns det även som att den stora vårtröttheten tillfälligt slagit klorna i mig, men det ordnar sig nog med några koppar kaffe.
Ha en jättefin dag!
Kram
Pia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...