söndag 17 april 2011

En ljuvlig dag!

En sådan fantastisk dag och kväll!

Nu kommer det en tid som går alldeles för fort! Nu gäller det att njuta av surret i luften, vackra fjärilars dans, de söta sädesärlorna som stolt visar upp sig, all fågelsång som glatt kvittrar i ens öron och så denna vackra blomsterprakt. Mitt Japanska körsbärsträd står snart i blom och det är nog det vackraste jag vet. I morgon är min lediga dag och jag skall verkligen bara njuta av allt detta.

Vi har fått en fantastisk start av vår webbshop, nu kommer vi att lägga upp fler märken och löpande alla sommarkläderna som nu börjar ramla in.

Vi har fått hem jätte söta gardiner i kappor, hiss och längder. Ni kan se dem uppsatta hos en jätte trevlig kund med den fina bloggen http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Jag återkommer med programmet för PÅSK HELGEN här på gården på tisdag.



Vi har vackra spetsdukar i vax i vitt,betongfärg samt rosa. Fyrkantiga och runda.
Passar lika bra inne som ute, bara att torka av med fuktig trasa. Visst är de fina!
Önskar er alla som kikar in här en riktigt härlig vecka!

Kram Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...