måndag 11 april 2011

Vår?

Godkväll!

En underbar helg har passerat. Sol och värme har vi fått, vitsippor och blåsippor har slagit ut,
fåglarna kvittrar, tänk vad allt känns mycket bättre med en gång. Vi har haft så mycket underbara människor på besök hela helgen i butiken, alla verkar glada att värmen äntligen ville infinna sig.

Idag har jag haft en ledig dag, hälsade på svär föräldrarna, gick långpromenad med mina hundar, satt i solen och drack kaffe. På kvällen var jag på möte i Svenneby skola, det handlade om konst och kulturdagarna runt sjön Östen. Vi kommer att vara med där med flera spännande utställare, återkommer med program om detta.

Idag fick vi en leverans från vår smycke leverantör VÅGA, det var sommar kollektionen som kom. mycket vitt rosa och blått blir det.



Det har kommit så mycket nya varor så jag kände att det var på sin plats att fotografera runt lite i butiken. Idag visar jag ifrån rummet där vi har braskaminen. Här har vi försökt samla svart och silver, men vi har också hängt upp de underbara häst-huvuden och hjort-huvudet i vitt. Här har vi också de fina renskinnen och den nya bänken med den vackra träytan. Brickbord och cotur figurer, stora svarta golv järnljusstakar, tak kronor, väggord och mycket annat.













I morgon forsätter jag visa bilder ifrån ett annat rum i butiken! Så önskar jag er alla en riktigt fin ny vecka!

Kram Helen

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad mycket underbara bilder!På massa fina saker.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

annika sa...

Oj så mycket intressant du har i din butik. Hoppas att vi kan stanna till då i maj. Jag kollar av lite med tider då vi närmar oss datumet.

Kram
annika

Viola sa...

Ser att det kommit hem massor utav fina varor och hästtavlan är på plats, vi stod ju tillsammans på Formex och dreglade över den :) ha det gott, kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...