tisdag 19 juli 2011

Sommar regn!

Hur har ni det alla semester firare? Efter regn kommer alltid solsken! Det är väl en liten tröst i alla fall. Själv klaffsar jag runt i gummistövlar och min hemska regnkappa. Nu har jag slutat plocka jordgubbar i landet, men nu är det mängder med hallon i stället. I mellan åt promenerar jag och vovvarna i skogen och plockar svamp.

Idag har jag faktiskt hunnit med att städa också, det var inte i går kan jag lova, men nu känns det riktigt skönt att det är gjort.

Idag har Erika och Martin varit här och gjort så fint på baksidan av butiken, det var så skräpigt där förut men nu har de rensat upp och plockat bort allt. Här skall ju ut byggnaden ligga så i höst blir det till att gräva där.

Byggnationen av butiken som skall inrymmas i magasinet pågår för fullt. Vi har nu satt in tre fönster och golvet är på gång, ny brädfordring är också på gång. Det känns som vi kommer att hinna bli klara i tid till invigningen.

Nu tänkte jag visa lite nyheter i butiken!

Ha det gott!

Kram Helen


Det har tillkommit blått i Gerbera keramiken, vi kommer att ta hem rosa också!
Visst ser det väl läckert ut med alla vackra färger.
Flera nya färger och byttor i serien från IB Laursen, här ser ni den i rosa.
Texter, ord, bokstäver ja det finns många varianter.
Vackra spetsgardiner, här som hiss variant!
Läckra lampkronor i svart och vitt

Söta små klänningar till de minsta!
Krokar från PB Home


Kudden med ur tavlan, blev en favorit hos mig!
Riktiga ur tavlor modell större, även brickor med hög kant i svart är nya.
Vit emalj med svart kant, som potta, burkar, kannor, ljusstakar.

Nu har vi fått in lite nya överkast, som här i lila.
De populära krukorna finns åter i butiken.
Ny burk med lock!
Vackra glasburkar!
Från Studio kom det två nya Tunikor/Klänningar, de är nu inlagda i vår webbshop finns från stl 42 -52



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...