tisdag 9 augusti 2011

Fotosession!

Idag har jag Erika och Malin haft en fotograferings dag. Vi hann precis färdigt innan det kom en regnskur. Branting och Masai kläder samt lite sjalar och väska ifrån Våga. Senare på eftermiddagen kom det ännu fler kartonger ifrån Masai och Studio. Dessa får vi fotografera senare. Ikväll visar vi lite, imorgon kommer mera...

Jag har fått dille på låten med Chris Medina "What Are Words" tycker denna låt är underbar och går och sjunger på den hela dagarna, omgivningen är troligen inte lika fachinerade.

Nu är ni väl alla snart tillbaka efter semestrar och ser fram emot hösten! Själv gillar jag höst och denna sommar har ändå varit hyggligt bra så jag tycker att vi får känna oss nöjda, och värmen skall ju snart komma tillbaka så hösten blir nog lång och fin...

Visar mer utav Masai i morgon!

Kram Helen

Den här Branting jackan är väl underbar!
Det finns en väst också i samma modell.

Klänning från Branting med brodyr och sammets detaljer i midjan.
Massor av olika modeller ifrån Masai, den här tyckte jag extra mycket om.
Jätte söt skjort /blus ifrån Masai
Väskor och sjalar från Våga.





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...