fredag 4 november 2011

Öppet i morgon!

Vill tala om att vi har öppet även i morgon fast det är röd dag alltid samma tider!

Torsdagar och Fredagar mellan 11.00 - 19.00

Lördagar mellan 10.00 - 16.00

Söndagar mellan 12.00 -17.00

OBS! Även Garn Malin har dessa öppetider.

Känner mig inte bra idag, är svullen i den ena halsmandeln och känner mig febrig, typiskt vi som skulle ha främmande i kväll. Har fått styra av det, och skall nu bädda ner mig. Tur att Erika jobbar i dag och i morgon.

Kramis Helen

1 kommentar:

VACKRA hem & interiör sa...

Hej Helen, hoppas du kryar på dig! Ser att ni har öppet i helgen... själv stängde jag fyra i eftermiddag och gläder mig åt några dagars ledighet. Kanske är det tokigt att inte ha öppet, men just nu är jag rätt trött. Ska dock ner och greja och gå igenom en del varor igen i helgen... Sept och oktober har väl varit lite lugnare här också, men lite svårt att jämföra då jag stängde (för första gången....) en vecka i oktober. Jag får en känsla av att det kanske blir en lite lugnare julförsäljning i år, men vem vet... har tagit fel förr...
Kram
Pia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...