fredag 23 december 2011

GOD JUL!


Nu är skinkan kokt, bordet dukat och jag har sjunkit ner i soffan med lite saffrans glögg.
I morgon har vi 12 personer till lunch och på kvällen blir vi 20 stycken. Så roligt att få fira jul med alla barn, syskon, föräldrar och barnbarn. Fast i kväll är jag själv, då tänder jag ett ljus för min Far som inte finns med oss längre, min första jul utan min Pappa, det känns tungt och vemodigt.

Julen har alltid påverkat mig, traditioner, förväntan, slutet på ett år som har gått och avslutas på något sätt med denna vackra tradition att fira jul med nära och kära. Så känner jag det...

Jag önskar Er alla som tittar in här en riktigt GOD JUL!

Kram /Helen



Bordet är dukat till jullunch, i år med lila inslag.
Den här blomdekoration en pryder bordet!

Nu är butiken stängd julafton och juldagen!

Öppet igen på Annandagen med mängder av extra priser!



1 kommentar:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så vacker juldukning!
Ha en fortsatt fin Jul!
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...