söndag 22 januari 2012

Formex är avslutad!



Ja då var vi hemma igen från formex, fulla av intryck och ideer! En hel mapp full med ordrar i från gamla och nya leverantörer. Det kommer att bli en fantastisk vår, nyheter kommer att komma hem varje vecka nu, det ser vi verkligen fram emot!

Dessutom beställde vi från ytterligare en klädes leverantör nämligen Capri Collektion, de kläderna kommer redan i nästa vecka.


Underbart med fotbad ikväll, fötterna har fått några jobbiga dagar, säkert har de gått många mil de här dagarna på mässan. Men nu skall de få lite omvårdnad! Sen skall de bli skönt att krypa ner i sin egna säng.
Jag fotograferade ju lite på mässan, och tänkte visa några av bilderna därifrån!

Sov sött!

Kram Helen










3 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Hej Helen! Det blev en hektisk torsdag och jag såg inte ditt mejl förän i lördags.... Men vi hade nog varken du eller jag hunnit så mycket med att träffas för jag förmodar att du for runt på Formex lika mycket som jag själv, fniss.... Ha en bra vår och lycka till med nyheterna + försäljning.

Kram Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ser ut att ha varit jättemycket fint att titta på. Tyvärr kom jag inte iväg, så jag får titta på era fina bilder istället.
Kram
Marie

Krukmakeri hemjord sa...

Kul att ses..även om det blev ett snabbishej..
Känns inte som vi varit på samma mässa men det beror nog på att vi bara va där 2 dagar istället för 4..;)))
/annbritt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...