tisdag 21 februari 2012

FEELING FAME!

Halloj!

Idag har vi varit i Göteborg hela dagen, vi blev tvungna att ta med båda hundarna, jag kunde ju inte lämna dem själva hemma hela dagen. Vilken cirkus att ha med två stora bondhundar till storstaden, en promenad runt Wasa platsen med två hundar som är vana att springa lösa i skogen, kan jag lova inte är någon rolig upplevelse. Här kan man snacka skämmas över sina hundar! Jag skall inte närmare gå in på detta, men jag kan lova att det var skönt att få släppa in dem i dotterns lägenhet, där fick de ligga och sova medan vi var till Fashion House på Göteborgsvägen i Mölndal, där vi var och tittade på Masais höst kollektion. Vi hittade så mycket vackert, mängder av nya modeller och tyger.

Nu vet vi att kläderna ifrån Feeling fame är på väg till oss! Visar här nedanför bilder hämtade från deras sida. Mycket vackra klänningar kommer ni att få se från dem. Vi kommer att kunna visa dem på modevisningen nu den 28/2. Dessutom kom det en jätte kartong ifrån Bohéme och från Capri Collection idag. Inredning kommer också att plockas upp den här veckan.

Till helgen lördag och söndag bjuder vi alla kunder på fika igen!

I morgon skall här bakas och packas upp varor!

Kram Helen











1 kommentar:

Rut och Signe sa...

Oj, mycket läckert ser jag! Vilka fina bilder från gruvhålet.

Ha en skön vecka, kram Marie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...