söndag 18 mars 2012

Nyheter från Feeling Fame!

Söndag kväll! Veckan är till ända, själv har jag haft en underbar helg, fick nämligen lite tid med yngsta dottern som kom ett par dagar och hälsade på. Erika har jobbat i butiken och haft så mycket kunder som var ute och åkte i helgen, jätte kul! Vi har fått upp så mycket fina nyheter på inrednings fronten. Visar bilder i veckan! Men nu tänkte jag visa lite nyheter ifrån Feeling fame. Det mesta ligger nu i vår webbshop.

Dessutom så har vi veckans vara som är 25% rabatt på alla Design Werkets kläder gäller enbart from idag och till nästa söndag 25/3. De finns också att beställa i vår webbshop samt i vår fysiska butik. Design Werket har en fantastisk kvalitet på sina kläder, själv har jag en favorit, en klänning "Febe black" med en underbar tyngd och vackert fall.

Nu ska jag pyssla om mina vovvar som har fått ett välbehövligt bad!

Önskar Er alla en fin vecka!









Passar på att visa en Masi tunika och jacka också!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...