tisdag 24 juli 2012

Lata dagar!

Ja nu är det slutklämmen på min semester! Vädret har inte varit det bästa på min semester, men jag har ändå haft en skön sommar, med många lata dagar.
Vi har hunnit med en tur till kusten, några dagar i sommar stugan vid viken och gjort små dags utflykter.

Vy över hamnen i Ulebergshamn!


Jag har träffat vänner  och så har jag hunnit med att träffa barn och barnbarn, det bästa av allt!
Nu känner jag mig så nöjd och brinner för att börja jobba igen!
  
Sussi, Justin och Henrik tar ett dopp i poolen!

Eva och Felicia! 


Den här veckan bakas det för fullt till vårt CAFÉ, vi har haft så mycket folk här hela sommaren och det har gått åt mängder av fika.

Rabarber och jordgubbspaj i Gerbera form!


Vad händer då i butiken denna veckan!



- Äntligen kom det en massa nytt från MASAI idag! Helt underbara kläder med fantastiska tyger och passform, nu har vi även höstkatalogen från Masai här, det är bara att komma och hämta och inspireras.
Vi kommer att fotografera så fort vi hinner och visa bilder här på bloggen och i vår webbshop

 

- Vi fortsätter vår stora REA på de kläder som finns kvar av sommar kollektionerna 50% - 70% vi har flyttat över ännu mer till 70%.

- Vi fortsätter även med REA på alla smycken 25%

- Vi har ett REA bord inne, där vi fyller på med nytt varje dag av inredning till kanon priser!

- Vi har en FYND BOD där vi fyller på med trädgårdsartiklar, krukor och mycket annat, till rejält nedsatta priser, (varje dag fylls det på med nytt)

Dessutom har vi i höst ett fullspäckat program av aktiviteter här på gården, vi kommer att berätta om detta så fort semestertiderna är till ända.

Till dess mina kära bloggläsare, så önskar jag er en fortsatt härlig sommar!

Vi har öppet Butiken och Café Magasinet

Torsdag - Fredag 11 - 18
Lördag - Söndag 11 - 16

Kram Helen



    

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...