söndag 10 februari 2013

Antikt!

Idag söndag 10 februari har vi öppet mellan 11 - 16

Vi har fyllt på med mer antikt, lakan, korgar, trälådor, lampor, sifoner för 150:-/st i grönt.
Dessutom har vi halva priset på alla inredningsböcker!

Nu har vi hunnit plocka upp mer kläder ifrån Masai, fortfarande kan du göra riktiga fynd, med kläder från 100 - 300 kr plagget, vi har också ett ställ med märkes kläder nu 70% rabatt.

Cafét är öppet med hembakat, i Cafét har vi också utställning av Lena Linderholm

Välkommen!



 Halva priset på alla inredningsböcker, bla Vintage by nina!



3 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Hej Helen! Så fina bilder du visar från din vackra butik. Idag jobbar jag som Waldorfbarnskötare och trivs fantastiskt bra. Ibland blir jag sugen på butik men förståndet stoppar mig som tur är, fniss. Mycket slit!

Ha en härlig söndag, kram Marie

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej Raring!
Fåglarna ser ju spännande ut, en uppstoppad fasan skulle jag gärna vilja ha. Tänk förr var det värsta man kunde tänka sig. Du har så mycket fint så man blir alldeles sjuk. Jag ska opereras i morgon för min fotknöl. Sen får jag hoppa på kryckor i några veckor. Jag ska sova nere i vardagsrummet så jag inte slår ihjäl mig i trappan, vi har tagit ner tv:n. Datorn får vara kvar där uppe. Jag har laddat med tidningar och böcker så jag ska nog klara mig.
Jag hör av mig lite längre fram för det skulle vara kul att träffas igen och vi alla har ju så mycket att prata om.
Kram Anette

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej igen!
Lampan ifrån Belgien funkar alldeles utmärkt nu. Julklappen blev till mig själv;)
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...