fredag 15 mars 2013

Ensamt!



God morgon!

Vaknar idag till en iskall men vacker morgon, sol och klarblå himmel, helt vindstilla ser det också ut att vara. Får försöka ta mig ut på en promenad, det blir tufft och ensamt, att inte ha med någon vovve på promenaderna!  Men allt måste ju gå och jag vet ju ändå att de har haft ett bra liv, det är bara saknaden som är så stor och tung! 

Här ser ni Zeb till vänster, han fick aldrig upp sina öron, men så fin han var ändå, något snällare fick man leta efter, dessutom var han så klok och förståndig, det var som han alltid förstod vad man kände, 

Ricko till höger, var vår bus kille, som älskade att springa fritt, busa och skoja men otroligt snäll han också, men kunde vara väldigt vass då det gällde! Han räddade bl.a vår trädgårds traktor för några år sedan, det var ett par killar som försökte sno den på natten, men det undkom inte lickan som vi kallade honom, han hörde och väckte mig, så det var bara att släppa ut honom, jag kan lova att killarna som försökte stjäla, släppte och sprang allt vad de orkade, den siste killen skrek, så jag hoppas han fick vad han förkänade!

Jag saknar mina pojkar så!



Vi har fått så mycket nya varor och har massor med pallar, som skall plockas upp inför helgen, dessutom har vi en kundkväll i kväll, det brukar alltid bli väldigt trevligt, så det ser vi fram emot!

Vi har nu lagt in kläder i vår Webbshop från märket Arthurio Lino Completo. Visar här ett litet smakprov! Givetvis finns de också i vår fysiska butik i Väring!




Den här snygga klänningen från Design Werket finns nu hemma! Den är så vacker på och faller så snyggt!



Fler nyheter från Masai hittar du också i butiken! Som den här klänningen och blusen t.ex.






I Caféet har vi denna veckan bakat den goda Citron Pajen med maräng, Schweizernötkaka och en massa annat gott!     

Välkommen på en utflykt i helgen!

Kram Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...