torsdag 18 juli 2013

NYHETER!





Då var jag hemma en sväng! Det skall tvättas och packas om, gräset skall klippas och blommorna skall få lite omvårdnad! Det blev några sköna dagar för mig i Stockholm, jag fick roa mig själv då Mannen hjälpte en av sina söner att installera ett kök. Jag gjorde staden i tre dagar och så blev det en dag i Vaxholm också! Nu åker vi vidare söder över, men tänkte berätta lite om vad som händer i butiken!

Nu alla MASAI älskare, har det kommit hem ett stort lass, med nya Masai kläder! Vi har idag sänkt alla kvarvarande smycken med 30% rabatt!
Vi har fina kraftiga lavendel, i rosa zink krukor, som vi nu säljer för endast 69:-

 Kom in och hämta Masais höstkatalog och se nyheterna i butiken!
 

Kraftig lavendel i rosa zinkhink för endast 69:-


  

Vi har nu startat med 30% på alla sommar smycken!



Vi fortsätter vår stora SOMMAR REA av kvarvarande kläder 50-70% rabatt. Ute saker har vi 25% rabatt på nästan allt!

Vi har öppet som vanligt hela sommaren!
Torsd – Fred 11 – 18
Lörd – Sönd 11 – 16

Vi har fullt med REA kläder 50-70% passa på att fynda!

I butiken har vi kläder från Odd Molly!

Vårt mysiga Café med konst utställning av Lena och Emilia Linderholm står öppet hela sommaren!



Varmt välkomna på en utflykt!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...