måndag 3 augusti 2009

Fynda i helgen!

From fredag den 7/8 har vi rabatt på alla kvarvarande kläder, smycken, väskor med 50%. Vi kommer även att ha 30-40% rabatt på trädgårdsmöbler och övrigt trädgårds sortiment. Varmt välkommen att fynda !


PS: From fredag den 7/8 kommer vi att öppna kl 11.00 istället för som tidigare 10.00.


Så i fortsättningen blir tiderna följande: Fredagar 11.00-19.00, Lördagar 10.00-16.00, Söndagar 12.00-17.00


Lite bilder på en del smycken och tunikor som är rabatterade kommer här!



Vackra sötvattenspärlor i armband
och halsband. Även smycken i snäckskal,
silver, glas och stenar.



Vackra tunikor och väskor.

9 kommentarer:

Viola sa...

Här är nattugglan nr 2 eller..här är det så här idag...vaknade två i natt hade sovit ett par timmar och nu är kl 4.30 gav upp med sängen..sitter vi köksbordet med en kopp te och tittar på soluppgången istället..får försöka gå och lägga mig ett stund och sova igen...jättepigg...inget ovanligt hos mig..:)..ska gå in på mitt administrationsprogram och kolla din uppgifter..mailar sedan...så... du har blivit riktigt snygg i håret...:) ha en bra dag...godmorgonkram

Mitt vita staket sa...

Hej..oj va mycket fint som kommer in...en massa mysiga saker...Va fin den vita tunikan är..jättefin..Ja ska allt ta mej en titt när jag har vägarna förbi..Kram

Marie sa...

Hejsan, tack för senast! Var så kul att träffas och få ett ansikte bakom bloggen.

Loppisen i småland som du undrade över måste väl vara den i Moheda, det är den enda stora jag känner till iallafall. http://www.ostregard.se/

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

Viola sa...

Hej på dig...vilken em...tre timmar tog besiktingen och ett par fuktskador upptäcktes på ett par ställen som måste undersökas innan vi skriver kontrakt och detta får säljaren stå för...:( bara det inte gått så lång att det blivit svamp ...då är det kört...en skada som funnits under många år..tur vi hade en sådan duktig besiktnings man med oss...så imorgon ska vi träffa mäklare och säjare för fortsatt diskussion..så får vi se vad som händer då ..hantverkare ska dit och riva upp ett par golv vid ytterväggshörn i hallen..så det här kommer att bli en rysare...så i morgon har jag iaf inte blivit gårdsfru..näta vecka kanske..:)

Oj..det blev en lång utläggning..:) vad nu då skriva..bra är ju om det framgår att det är bara gamla saker och kanske lite vad som säljs..gå in i butiken och kolla vad jag skrivit som info får du se..hör av mig om följetongen köpa gammalt 1700-tals hus..är alltså i stan och gissa om vi har det hett i vår stora våning..kommer inte bli lätt att sova inatt av många olika orsaker..kramar

Maud sa...

Roligt att göra lite fynd på loppis... nästa tripp mot Ulricehamn och Borås vore ju kul om du kikade in i Klorofyllboden... I borås finns ju Bettys ...mysigt ställe vad jag hört...
Ha det gott!
Kram Maud

Eva Agnes sa...

Sitta uppe med datorn och uggla låter bekant...hi hi.
Synd att jag har så långt till Skövde annars hade jag nog gjort ett besök.
Det ska nog gå bra med mitt öga. Jag tänker inte så mycket på det förutom när jag skriver och läser.
Kramar Eva Agnes

Maud sa...

Spännande med den nya klädleverantören....skall bli roligt att se vad du kommer att ta hem...
Har varit hos frissan och klippt mej...behövligt... denna gång blev det en assymetrisk frisyr med många variationsmöjligheter... känns roligt att förnya sig ibland...
Ha det bäst;D Kram Maud

Hemmet Är Min Borg sa...

så mycket fint du visar
önskar dig en trevlig lördagskväll
kramis

Pirre sa...

Hej på dig!
Inte ser det ut som du behöver besöka mig i Katrineholm, er butik ser helt underbar ut!
Kram Pirjo/MÅleriboden ab

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...