söndag 7 mars 2010

Blandning ifrån klädhörnan.

Nu går vi i väntans tider!
Mer kläder från alla våra klädes leverantörer skall komma i mars och april. Vi kommer att presentera ytligare ett nytt märke. Vilket det blir, avslöjar vi i slutet av mars månad.

Vilken härlig helg vi haft! Sol i flera dagar. Nu har de dessutom lovat mildare väder, så skönt det känns.

I veckan skall jag och Erika åka på en liten inspirations resa, å vad kul det ska bli.
Nu har vi målat färdigt väggarna i vår nya lokal, så nu återstår bara fönstren och golvet som skall få lite färg också. Sen är det roliga kvar, nämligen att inreda. Som vanligt har man redan planerat i huvudet hur allt ska se ut.

Ha det gott i veckan!

Kram



Här nedanför följer bilder av vintage sjalar.








Galgar från Melmelli, visst är de väl fina!


Kläder från Zele!


Ett bord fullt av sjalar!
Tunika från Zele!



Tänk vad glad jag blev idag då jag fått en så fin award från bloggen http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/


Jag ger den vidare till alla er bloggare som besöker mig och som jag besöker dagligen, ni ger mig så mycket inspiration och idéer.
Så ta för er av sunshine awarden.

3 kommentarer:

Lavendeldockan sa...

ohhh vad nyfiken jag är på den nya lokalen du pratar om,ska bli riktigt spännande och se vad det kommer att vara för produkter där,säkert en massa så man blir helt galen fniss.
ha det så bra
varm kram erica

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Du har fått en award av oss för du är en insperations källa för oss.
Finns att hämta på vår sida.
Kram Anette och Dick

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ mycket härliga kläder ni har nu... Det är helt otroligt! Önskar jag kunde komma in och kika. Måste bli varefter...
Ja, nu är det härligt när solen skiner, och vi får hoppas att snön smälter bort fort,fort... Jag vill se tussilago nu!
Kram
MArie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...