söndag 30 maj 2010

På väg till bröllops fest!

Se så söt de är min Sussi och hennes Henrik! På väg till en kusins bröllop Sussi i min älskade pepitarutiga Paris klänning. Jag köpte den i Paris på Lafayette varuhuset, för ca femton år sedan, det var min favorit klänning i flera år. Nu är den bara lite för trång, trot om ni vill! Sussi har fått övertagit den nu i alla fall. Det syns inte på bilden men den är bar i ryggen med en stor rosett.

Ja! så är det Mors Stora Dag i morgon då! Man får väl sova länge och hoppas på kaffe på sängen.
När barnen var små gick de alltid ut och plockade liljekonvaljer till mig, de visste att jag gillade dem bäst.

I butiken har vi goda tårtor bakade ur Leilas recept, Det är väl något att bjuda Mamma på. I butiken har vi laddat med mängder av presenter till Mor, Vi har öppet som vanligt i morgon söndag mellan kl. 12.00 - 17.00.

Hjärtligt välkomna!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...