måndag 7 juni 2010

Inspiration på hög nivå!

Nu har boken Lantlig Charm kommit till butiken! Skriven av Anette Hjerpe. Boken återger flera olika hem i lantlig stil. Lantlig Charm innehåller flera hundra vackra bilder med idéer som du kan använda i ditt hem.
Här kan du se hur loppis och auktionsfynd blir till skatter.
Boken tar dig med in i lantkök och glasverandor med välfyllda tallrikshyllor, gamla skåp och broderier med monogram.
Mellan varje kapitel bjuds du på recept på goda bakverk och boken avslutas med ett vackert julkapitel.

Jag har själv suttit och blädrat igenom boken en bra stund, Mycket vackra bilder och massor av goda recept bjuder boken på. Jag vill med detta varmt rekommendera Er att läsa och framför allt sitta ner under semestern och bara njuta med denna inspirerande bok.

Inte nog med detta! Nu kommer även nya magasinet från JeanneArc Living med helt ljuvliga reportage, nu är det alltså bara att slå sig ner i hängmattan och drömma sig bort ett tag. Vi har mycket smått och gott från Jeanne d´Arc Living i butiken och mer kommer.

Vi har fått in en ny sändning ifrån IB Laursen, bla degskålar, mussliskålar i olika läckra färger.
Plus än mängd annat nytt.

Ha det gott!

Kram Helen








2 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Tack själv för senast och den fina rundturen och det snälla inlägget om oss. Jag fick ju så mycket inspiration så jag var tvungen att åka tillbaka till butiken :-)
Javisst var hon fin linneá, hon var så glad och förväntansfull inför balen.
Den boken ska jag köpa nästa gång jag kommer!
Hoppas att du har hunnit njuta lite av det fina vädret.
Kram Anette

Elzie sa...

Ville bara önska dig en skön kväll.
Kram Elzie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...