tisdag 17 augusti 2010

Fler nya märken!

Godmorgon!
Vaknar idag till ett grått och regnigt väder. Sommaren känns långt borta.

Idag presenterar vi ytterligare ett klädmärke, nämligen BRANTING. Här beställdes det massor av vackra klänningar, tunikor, kappor, kjolar, fleesjackor mm. Passar perfekt till alla åldersgrupper stora eller små. Dessa kläder börjar komma in i slutet av december.
OBS! bilderna nedanför är ur kollektionen sommar 2010.

Kram

Helen


Här har vi de mysiga Branting gänget. Regina längst till vänster hjälpte oss plocka ut gobitarna ur sortimentet. Vilken härlig tjej!

3 kommentarer:

Maud sa...

Detta var också jättesnyggt ... lite "westernway" som jag ser det och jag blir väldigt förtjust... Mycket bra val... ser fram emot mera härligt...
Du har verkligen valt kläder som faller mej i smaken...
Ha det gott!
Kram Maud

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Tuffa och romantiska klänningar passar den lantliga stilen.
Vad mycket inspiration ni måste ha fått på mässerna.
Tar man nya kontakter, så det blir som en inköpsresa?
Jag är kattvakt till min sons 2 katter i en vecka, så nu har vi 4 katter i huset och vi är inne på andra dagen och de fräser fortfarande på varandra.
Men lite bättre har det faktist blivet och de var ute för första gången idag.
Kram Anette

Roses & Angels sa...

Vilka underbara romantiska tunikor och klänningar. WOW man blir helt galen! Det där är så min stil! Jisses. Här har det också regnat, mindre roligt. Hoppas du haft en bra dag. kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...