onsdag 23 februari 2011

Djuriskt och kallt!

Jag tror jag håller på att frysa sönder snart! Vi har elavbrott flera gånger om dagen och då kryper det ner till 15-16 grader inne. Jag eldar och eldar men i vissa rum är det hemskt.

Ute visar det på ca -10 grader men efter som det är så fuktigt känns det som -35 minst. Nu är jag verkligen ur less på denna kyla. Ringde Fortums el bolag idag, de fick höra all min ilska kan jag lova!

Nu har jag lugnat ner mig och elen har kommit tillbaka och man kan säga att jag börjat tina upp.

Idag har det kommit mer varor ifrån bla. Masai och så från en ny leverantör (Kamelo) här har vi köpt in jätte fina renskinn med mycket vitt i, även annat i den nu så populära djuriska stilen.

Då det gäller modevisningarna så är det nu fullbelagt den 1/3 , 30/3, samt 27/4 vi har därför beslutat att ha ytterligare en mode kväll måndagen den 21/3 Där är det redan 25 st som anmält sig och det finns alltså 20 platser kvar. OBS! Jag hör av mig till alla er som står på reservlistan!

I morgon har vi öppet som vanligt mellan 11 - 19!

Det finns vackra vårblommor som bla. stora Primula, påskliljor i kruka och så vit/gröna papegojtulpaner.

En härlig Choklad & Marängpaj står på kaffebordet!

Hjärtligt välkomna!


Den här fina jackan i off white kom idag från Masai samt flera andra styls.


Vackra hjorthuvuden samt hästhuvuden i vitt ( järn) kommer i vår! Vi har beställt en hel del stora klockor!
De här vackra renskinnen (riktiga kvalitets skinn) finns nu i butiken!
Här ser ni mer ifrån vår nya leverantör Kamelo!

Nu kan ni förhandsbeställa boken Sanselig sommer i butiken. Boken som är fotograferad och skriven av Franciska Munck-Johansen.
En riktigt fin inspirationsbok till sommaren. Boken handlar mycket om hur vi kan inreda vackert ute, mängder av underbara inspirations bilder. Finns i butiken i april.



Nu skall det bli skööönt att slänga sig i soffan en stund!
Kram Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...