torsdag 3 februari 2011

Fler nyheter från Masai!

Idag kom mer från vårt nya märke Masai! Passformen på dessa kläder är helt underbar.

Det finns leggins och byxor som matchar fint till tunikorna och koftorna. Mycket mer är på ingång, enfärgat i vårens färger samt mönstrat i rutigt, randigt, och blommigt.

Här ser vi en tunika i svart och vitt, går att dra åt i nerkant på sidorna, finns upp till XXL.

En söt svart tunn kofta med två knappar.

Här ser ni koftan över en Holly tunika även tunikan finns i butiken.

Brun och vit rutig klänning, jätte skön och fin på. Kolla baksidan med knappar hela vägen ner,
den är så slankande för figuren.


Vita änglar på kula är ny inkommet.

Så även dessa vita korgar i två storlekar.

Espresso muggar ifrån Dommo.

Nya vita lyktor!

Lyktan Notre Dame finns även i svart.

Lyktan Casa samt de populära ovala krukorna.

Lådor som ser ut som gamla böcker! En kund berättade för mig att hon brukade lägga tv dosorna i dessa, bra idé eller hur! Kronor att dekorera med finns också hemma nu.
Idag får vi hålla i hatten! Jösses vad det blåser, när jag gick över gärderna idag kändes det som jag skulle lyfta. Det positiva är ju i alla fall att snön nu börjar smälta. Första snödropparna är faktiskt på väg upp i min trädgård. Det kan man väl bli riktigt lycklig över!
I vårt lilla kafé har vi blåbärsmuffins till kaffet idag, mums jätte goda kan jag lova!
Nu skall jag fortsätta lägga in kläder på vår webbshop som snart skall vara klar, nu väntar vi bara på att koppla ihop webbshopen med hemsidan, så håll utkik!
Önskar Er alla en fortsatt fin dag!
Kramis!

1 kommentar:

Roses & Angels sa...

Ännu mera fint. SUCK. Ni gör det verkligen bra, jag skulle dö om jag fick jobba i en sån fin miljö. Lova att hälsa din dotter också att hon är jätte duktig. Tack ja här är det mycket skapande och mera blir det snart. Här blåser det också, mindre kul. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...