onsdag 4 maj 2011

Mer varor inlagda i webbshopen!


Ja som vanligt sitter jag här, nattuggla som jag är!

Jag har verkligen försökt att lägga mig tidigt men då vaknar jag bara jätte tidigt, jag är nog helt enkelt bara en som inte behöver så mycket sömn.

Efter som vädret var helt kass idag med snö, regn och kyla så hann vi lägga in en massa nytt på vår WEBBSHOP i dag. Nu har vi bara Masai kvar och efter som det har blivit vårt största märke så har vi mycket kläder i från dem, så det kommer att ta lite tid. Men det kommer!

I morgon kommer Pia på Pijazz och besöker oss. Det är en leverantör som vi har köpt mycket av sen vi startade Butik Östergården. Pia har massor av spetsar från Skottland men även Svenska
hon har ljuvliga gardiner, dukar, kuddar, quilt, förkläden och handdukar. Även kläder som bla. de populära kadettblusarna. Allt i romantisk look. Det ska bli spännande att se vad vi kan hitta på och handla av henne, det lär väl inte bli så svårt kan jag tro.

Bild lånad av Pia, en av hennes loppisar.
Nu är Studio kläderna inlagda i vår webbshop! Med storlekar från 42 - 52
Även ett Italienskt märke 120% Lino, ett märke med mycket hög kvalitet.
Kjolen på bilden är från Melmelli, även de fräcka army byxorna i vitt och lite annat finns nu inlagt under Melmelli i vår webbshop.
Nej nu får jag nog tvinga mig i säng! Nu håller vi alla tummar vi har att vädret blir varmare igen.

Kramis / Helen

3 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Vad mycket fint ni får in hela tiden. Det får absolut bli en tur till er i sommar.
Ha det fint!
Kram Susanne

erica sa...

Hej Helen.
Det var verkligen längesen, gud vad jag saknar dig och din butik.
Hoppas du mår bra.
Jag bor ju inte längre kvar i hjälstad utan flyttade tillbaka till avesta för 2 månader sen.
Ta hand om dig
kramar i massor/Erica( Fd lavendeldockan)

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Nu kommer värmen och solen tíll helgen och förhoppningsvis så kanske man kan få lite färg. Jag har varit förkyld i 2 veckor, så jag känner mig lite blek.
Alla blommor och olivträden som stod vid huset klarade sig, så vårt hus läcker väl värme som ett såll.
Ha en fin helg!
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...