lördag 27 augusti 2011

Malins butik är snart klar för inflyttning!


Idag har det varit riktigt klibbigt! Just nu står regnet som spö i backen, det dånar i hela huset. Då kommer mina tuffa grabbar och gömmer sig hos matte, det är riktiga tuffingar det! Annars är de så kaxiga minsann. Ricko är nämligen livrädd för åskan, så fort det börjar regna vet han att nu kan det kanske bli åska. Detta räcker för att han skall sova, helst under min säng.

Ricko!


Nu börjar Malins butik att bli klar! Det är bara el arbete samt målning kvar. Ska bli så kul att Malin öppnar sin butik här ute hos oss. Tänk vad mycket mer ni kunder får att titta på.

Nu är vi så spända på att få visa Er alla kläder som kommit hem, det skall bli så jätte kul med mode visningarna i höst.

Ester Elenora kläder!

Ni är så många som undrar när vi skall dra igång med våra mode visningar igen, så här kommer tiderna igen:

Onsdagen den 7/9 kl.18.00 sista anmälan söndagen den 4/8

Tisdagen den 27/9 kl.18.00 sista anmälan fredagen den 23/9

Onsdagen den 26/10 kl.18.00 sista anmälan söndagen den 23/10


Här visas lite fler butiksbilder!




Kramen/Helen

2 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Vad tråkigt att din pappa har gått bort. Jag kan tänka att man känner sig väldigt liten när ens föräldrar dör.
Ja, allt kommer på en gång.
Idag ska jag jobba, men får du kaos någon mer gång så ring!
Jag är bra på att öppna paket;)
Kram Anette Lindh

Linda sa...

Vilken fin butik ni har! Kram Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...