lördag 3 mars 2012

GERBERA!

Ännu en ljuvlig morgon!

Det blir nog Go fika på altanen, tänkte ta en tur upp till sommarstugan vid sjön Viken idag,
hundarna älskar att få sin morgon promenad där...

Blir så glad utav Gerberas härliga färger, vi har fått in flera nya färger och lite mindre storlekar på formar, jag har med åren blivit mer och mer förälskad i denna vackra keramik och alla deras positiva egenskaper, jag vet ingen annan keramik som håller värmen så länge, ställer jag fram en gratäng direkt från ugnen till bordet, så kan jag tjattra bra länge innan den kallnar. Det är lätt som en plätt att göra rent dem efter användning, de är så vackra ihop med även annat porslin.
De går att diska i maskinen, slänga in dem i frysen, ställa över grillen, micron, ugnen, jag har dessutom ställ dem direkt på spis plattan och de höll för det också. Men det bästa av allt,
MAN BLIR GLAD AV DET!

Idag och i morgon har vi öppet som vanligt mellan 11 -16

Välkomna!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...