lördag 21 april 2012

Nu blir det bild kavalkad ifrån butiken!

Idag har jag jobbat hela dagen! Äntligen fick vi se lite av solen, det har kommit hem så mycket nytt så jag har inte hunnit med att berätta om allt, tänkte visa en bild kavalkad över butiken några dagar istället.

Vi har fått hem en massa vackra kläder ifrån Design Werket och nu även från Masai, 
Bla denna fina klänning/tunika ifrån Design Werket.

 
 Vackra krukor och urnor samt en massa skojiga djur!

 Gillar de här kossorna skarpt!

 Burkar i glas fina byttor till sill festen eller midsommar festen!



Gammal och antik staty, jätte tung! Även en vacker bild i samma material på Marie Antoinette

 Fina blom boxar i trä för entrén!










 Sista dagen i morgon för 20% rabatt på alla kuddar!



Antikt!



 Personligen bara älskar jag denna vackra spegel med trä detaljer runt om, samt krokar och hängare.
I morgon visar jag mer bilder!

 Nu ska jag slå mig ner en stund och bara vara!

Sköt om Er!

I morgon söndag har vi öppet butiken och cafét med hembakat mellan kl 11.00 - 16.00 Missa inte vår himmelska äppel tosca kaka med grädde, den är verkligen super god!

Kram Helen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...