måndag 6 augusti 2012

Hösten med Bohéme!

Hej!
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! Kanske var det eran sista semester helg!
Visst känns det lite tungt att börja igen, men ändå så är det skönt att komma in i rutinerna igen, vi får se fram emot en riktigt härlig höst, den kan ju vara nog så fin.
Idag fick min kära man stå i butiken, han var jätte duktig, men han hade det nog lite körigt i mellan åt, då det var mycket folk. Bra att han tränar lite, så han kan vara avbytare ibland.

Tänkte idag visa en massa fina kläder ifrån Bohéme som väntas in snart! Vi har ju redan fått en massa ifrån Masai, och den här veckan bör även Branting komma! Det är lika spännande varje gång en ny kollektion är på ingång.

Titta och låt dig inspireras av hösten med Bohéme!


























Den här underbara tunikan med kjolen under kommer i flera färgställningar!



    

1 kommentar:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej Helen!
Jag blir alldeles sjuk av ha begär, så vackra kläder ifrån Bohéme. Allt var så fint, annars brukar det vara så att man tycker om enstaka plagg.
Din Alf har ju en konstnärlig ådra han också. Jag kan bara rita streck gubbar, men jag tror att jag kan se det vackra i saker och ting.
Mitt jobb måste ha tagit mycket på mina krafter för det var längesen jag gjorde ett blogg inlägg, men nu är jag ledig några dagar. Skönt!
Vi ser verkligen fram emot ert besök hos oss och jag ska maila dig om olika dagar så kanske det passar någon kväll att komma över på en bit mat.
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...