fredag 1 mars 2013

Inte alltid som man tänkt sig!

Det blev inte alls som jag tänkt mig denna fredag!
Konstigt nog så blir det faktiskt väldigt sällan, som man har tänkt sig!
Skulle idag ha varit ledig på eftermiddagen men Erika blev akut dålig och jag fick rycka in och jobba! Tur att man har ett roligt jobb! Troligen får jag jobba hela helgen fast det var min lediga helg, ja så det kan bli!

Idag dök i alla fall de snygga byxorna och den virkade tunikan från Bohéme upp!
Det är ur läckert ihop! Vi fick byxorna från stl 36 - 46 och tröjan från Small - X-Large.

 
Vi har så mycket fint i vårt klädrum nu! 

Hoppas du kikar in och tittar!

Kram Helen

1 kommentar:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Hoppas att Erika har kryat på sig.
Det är ju förkylnings tider nu. Jag är sugen på en stickad tröja, jag måste nog gå in och kika på din hemsida.
Det börjar bli lite jobbigt att ha foten i ett paket och så fort man går för mycket får man ont.
Du jobbar för mycket och jag latar mig, men jag får ta igen det sen.
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...