söndag 8 september 2013

Nytt Nött och Gammalt!




Söndag och inte ett moln på himlen!
Visst är det fantastiskt, bara att njuta! 

Vill passa på att påminna om våra modevisningar som äger rum den 25/9 och den 7/10 glöm inte att anmäla Er! Vi brukar ha så trevligt dessa kvällar!
Du hittar programmet här på bloggen på högersidan och på vår hemsida www.butikostergarden.se

Idag tänkte jag passa på att visa en massa nyheter ifrån vår resa i Frankrike! 

Vi har nu fått ner en hel del i butiken och jag har nu fotograferat runt,
 Så häng med på en rundtur:


Den här bysten och lampan blev jag helt förälskad i!

 Soppterriner, fat, glasburkar och pressglas!
 Änglar, diktkort och småskåp samt vackra ramar!

 Vårt godisskåp! Här hittar du mycket fina, ge bort present förpackningar!
  
Den här bilden möts du utav när du kommer in genom dörren!
  
En lite annorlunda vägghylla!

 Mot den här väggen blandar vi tavlor, skåp, hyllor och lampor!
 

Gamla ljusstakar, speglar, klockor, ramar och annat smått och gott!



Antik madonna, fina blyinfattade fönster 4 st

 Speglar, lampor, järnfigurer, klockor och tavlor mm.






Nya planscher, järnljusstakar, tidningsställ och paraplyställ i gjutjärn!




 Charmiga gamla tvättställ, korgar, ramar, tavlor, speglar mm.


 Bukowski nallar, spetsklänningar gamla och nya!
  
Underbara speglar, barntavlor mm.
 Vaser, klocka, ljusstakar, vinställ, resväska mm.


 I vårt kläd rum kommer det nu in nyheter varje vecka!



 Våra renskinn och fårskinn är populära för sin fina kvalitet!

  
Stor fågelbur i grönt, samt ett stort paraply ställ i gjutjärn.


 Vi har fått in en hel del gamla antika plåtburkar och korgar!

Hylla med keramik lådor för köket!

 Det blev många bilder! Jag glömde att fotografera
ute i vår antik lada, där har vi också fyllt på med nyheter!
Det får jag visa en annan dag!

Ha en fortsatt härlig söndag!

Kram Helen

1 kommentar:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Vilket ögongodis!
Allt är helt i min stil och gamla soppterriner som är så svårt att få tag i. Du förstod det roliga med Dicks mall. Han är bra på att finna lösningar. Det ska bli så kul att få träffa er på Lördag. Tack för kommentaren på min blomsterblogg.
Vi ses!
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...