torsdag 5 juni 2014

Bilder från vårt kök, badrum och tvättstuga!

Hej på Er!
Tänkte idag visa liter bilder ifrån vårt kök, badrum och tvättstuga! Bäst att passa på då det är städat, har ingen lust att gå ut idag då det står som spö i backen, tänker på det som tar studenten idag, men de har nog jätte roligt oavsett väder! Önskar alla studenter GRATTIS och hoppas verkligen att den ljusnande framtiden är just ER!

 Tänk att det är 12 år sedan vi satte in köket! Jag tycker lika mycket om det som jag gjorde då, färgerna går i beige och olivgrönt.


Stuckaturerna i dörr öppningen fick vi ifrån goda vänner i England, de tyckte att vi absolut skulle ha sådana i dörr öppningen.



 

 Badrummet den ena går i blått och vitt! Det är också 12 år sedan vi gjorde om även här!

Tvättstugan även den i vitt och blått!



 Här har vi badrummet på övervåningen, här hade vi tänkt att bygg om, innanför dörren finns det ett ganska stort förråd med två fönster som var tänkt att bygga ut badrummet med, även bakom kommoden finns ett fönster som finns kvar men är förbyggd på insidan.


 Sist men inte minst skafferiet och vinkällaren! Luckan i golvet går ned till vinkällaren.
Skafferiet rymmer mängder med mat, då man har stora kalas. Bland det bästa i hela huset om ni frågar mig!

 I morgon fortsätter jag att visa bilder i från huset!

Ha en fin dag!

Kram Helen

1 kommentar:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så fint!
Jag som har fått sett ert hem i verkligheten vet hur fint ni har, ser framemot fler bilder. Jag är också nyfiken på era framtidsplaner. Vi har haft fullt upp och jag med skola och allt. Idag blev jag klar med slutproven Phuuu.
Klart att vi kommer att ses annars kidnappar jag er;)
Vi tänker på er!
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...