tisdag 5 juni 2012

I tvillingarnas tecken!

 Idag har jag firat min födelsedag, född i tvillingarnas tecken den 4 juni! Jag fick en bukett med röda rosor och ett par fina örhängen i vitguld utav min man. 


Min älskade dotter hade plockat det vackraste jag vet, liljekonvaljer, mina absoluta favorit blommor, kan inte tänka mig något vackrare eller något som luktar så ljuvligt, som dessa  blommor och de blommar alltid som finast just på min födelsedag.
 Här i parken i Hjo inväntar vi de andra familjemedlemmarna, Under den fina boken står min Man, Erika och hennes Martin. Det skall bli middag på frestelsen i Hjo.
Här anländer lillebror med döttrar!
Här har vi min Mor och min svägerska Carina!
Här sitter min härliga familj och väntar på röding! De vi saknade var Per, Sandra, Sussi, Henrik och lille Justin, vi tänkte på Er och tyckte det var synd att ni inte var med. Ibland är det tråkigt att de bor så långt bort! Tack för att ni gjorde min kväll så trevlig! 

Ja nu blev det lite privat, men det kan det väl vara någon gång ibland!


Här kommer bilder ifrån butiken, taget i veckan!

En vacker gammal skrinda så fin att dekorera!
Lavendel i alla former!


Midsommar dukning!
 I det här skåpet har vi vitt porslin, goa kaffe bönor och annat gott! 
 Söta blombuketter med tillhörande vas, samt fina små blockljus i rosa.
 Här har  lite smått och gott i lime färg.
 Här i lila nyanser!
 Underbara blommor som ser så äkta ut!
Buketter!
 Vi har fått hem mängder av ljuvliga gardin kappor, hiss och lång gardiner i storleksbredd 100, 120, 140, 160, i en massa olika mönster och spetsar, linne och bomull.
 Här har vi Erika! 
Den här veckan har vi fullt ös här i butiken med stor kundkväll på torsdag!
Ha det gott och håll tummarna att vädret vänder snart!

Kram Helen  

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...